Ga naar de inhoud

TQIS in de samenleving

Wij staan als onafhankelijk organisatieadviesbureau midden in de samenleving. Met onze dienstverlening leveren we maatschappelijke impact door een positieve bijdrage te leveren aan de manier waarop organisaties omgaan met hun klanten. Dat zit ook in onze genen: de wens om fundamentele veranderingen te stimuleren in de manier waarop we met elkaar omgaan.

 

Het is onze missie om organisaties te helpen bij het ontwikkelen van effectieve strategieƫn die de weg vrijmaken voor een eerlijke, betrouwbare, duurzame en klantgerichte aanpak. Dat doen we omdat we geloven dat vertrouwen essentieel is in onze samenleving!

Jitty van Doodewaerd
Arjen van Eeuwen
Emiko Alblas

Krijg inzicht in uw klantcontact

Bespreek de mogelijkheden met onze experts

Neem contact op

TQIS in de samenleving

Samen maken we de wereld iedere dag een stukje beter

Of het nu gaat om consumentenvertrouwen of vertrouwen in een dienstbare en transparante overheid: vertrouwen staat centraal in wat we doen. En dat dragen we graag uit. Hoe meer individuen we inspireren, hoe groter de impact op onze samenleving.

 

De kracht van TQIS ligt in onze mensen, die handelen vanuit deze overtuiging. Dat doen we natuurlijk niet alleen, maar samen met partners, belangenorganisaties en onze opdrachtgevers. Samen maken we de wereld iedere dag een stukje beter.

DMCC Group - Consultancy

TQIS maakt impact

Bij TQIS voeren we regelmatig opdrachten uit die grote maatschappelijke impact hebben. Het gaat dan vaak om het herstel van vertrouwen, het beschermen van consumenten of burgers en verantwoord rekening houden met wetgeving waaronder privacy (AVG).

Dat doen we ook omdat we geloven dat kwaliteit en bedrijfsresultaat met elkaar hand in hand gaan. Een duurzame langetermijnbenadering is immers de meest kansrijke aanpak. Met onze opdrachtgevers vinden we zo altijd een passende oplossing die maatschappelijke Ʃn financiƫle waarde creƫert.

Onze waarden

We handhaven de kernwaarden integriteit, vertrouwen, verantwoordelijkheid en uitmuntendheid in alle interacties met onze medewerkers, opdrachtgevers, partners en stakeholders.

 

Integriteit

Whatā€™s in a name? De I in TQIS staat voor Integrity. We creĆ«ren vertrouwen door ons te houden aan ethische principes in alles wat we doen. Integriteit in actie:

  • We gedragen ons ethisch in de manier waarop we werken en met anderen omgaan.
  • Afspraak is afspraak: wij houden ons aan ons woord.
  • We zijn transparant en direct.

 

Vertrouwen

Vertrouwen staat centraal in onze dienstverlening. Alleen dan kan je de boodschap verbeteren, problemen adresseren en creĆ«er je de ruimte om te leren.Ā  Zo bouwen we mee aan het vertrouwen van het publiek: of het nu gaat om een inwoner, klant of stakeholder. Vertrouwen in actie:

  • We houden rekening met de impact van onze keuzes.
  • We zijn transparant, eerlijk en direct.

 

Verantwoordelijkheid

We zijn toegewijd om betrouwbaar en resultaatgericht te zijn en tegelijkertijd verantwoordelijkheid te nemen voor onze acties. We maken gebruik van onze verantwoordelijkheid met empowerment. Verantwoordelijkheid in actie:

  • We ondersteunen onze opdrachtgevers door betrouwbaar te zijn en deadlines te halen.
  • We zijn betrokken en dragen constructief en proactief bij aan de doelstelling van onze klant.

 

Uitmuntendheid

We zijn gepassioneerd door levenslang leren en bieden het hoogste niveau van service bij alle inspanningen. Continue verbetering staat hierin centraal. Uitmuntendheid in actie:

  • Bij TQIS werken we met de verbetering van de samenleving in het achterhoofd.
  • We streven ernaar om uit te blinken in alles wat we doen.
  • We ontwikkelen onze vaardigheden continu om onszelf te verbeteren.
  • We communiceren duidelijk en proactief.
  • We zetten de klant altijd op de eerste plaats.
Goedemorgen met mevrouw Jansen..
Ontwerp zonder titel (24)
Zegt u het maar!
Pff eindelijk, ik stond al 16 minuten in de wacht..
Ontwerp zonder titel (24)
Tja, ik heb het ook gewoon druk he!

Neemt u uw klantcontact wel Ć©cht serieus?

65% van de mensen vindt slecht klantcontact reden om over te stappen naar de concurrent.

Houd grip op klantcontact

Wilt u grip krijgen op de klantbeleving?

Wij bespreken graag hoe wij u kunnen helpen.

Neem contact op