Ga naar de inhoud

Klantcontact kwaliteit training & coaching

Heeft u de resultaten uit kwaliteitsmonitoring ontvangen en is er ruimte voor verbetering binnen uw organisatie? Of wilt u uw medewerkers wat bijbrengen over kwaliteit in klantcontact? Dan is onze individuele coaching of klassikale training wellicht interessant.

Ronalda van Roekel
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Krijg inzicht in uw klantcontact

Bespreek de mogelijkheden met onze experts

Neem contact op

Toelichting

Wat houd klantcontact kwaliteit training & coaching in?

De communicatie die burgers hebben met uw medewerkers is bepalend voor het vertrouwen dat die burgers hebben in de overheid. Het is dus van groot belang dat de communicatie verloopt via de door u opgestelde kwaliteitseisen. Wij bieden zowel klassikale training als individuele coaching aan om het contact met de burgers naar het hoogste niveau te tillen.

Vanuit kwaliteitsmonitoring krijgt u inzicht in de kwaliteit van uw klantcontact. In de TQIS Quality Monitor wordt overzichtelijk weergegeven waar er verbetering mogelijk is, bijvoorbeeld op een bepaald kanaal, in een team of op medewerker niveau. Op basis van deze informatie zullen wij uw medewerker(s) in een vaste frequentie gericht trainen of coachen.

DMCC Group 3

Welke onderwerpen worden behandeld?

Wij laten het training of coaching programma voornamelijk aansluiten op de resultaten en inzichten die voortkomen uit de kwaliteitsmonitoring. Door deze gerichte training of individuele coaching streven wij ernaar de vaardigheden en competenties van uw medewerkers te versterken. De training en coaching wordt volledig op maat ingericht en kan bestaan uit:

  • Kwaliteit in klantcontact
  • Compliance en AVG
  • Gesprekstechnieken
  • Persoonlijke ontwikkeling
DMCC Group - Training 3

Groei in kwaliteit

Wij begrijpen het belang van gedeelde kennis en collectieve groei. Daarom introduceren wij aanvullende inspirerende klassikale sessies, speciaal ontworpen om het team te laten samenkomen en diepgaand in gesprek te gaan over onder andere kwaliteit, opvallendheden, awareness etc. Hierin bieden we een interactieve ervaring waarin de medewerkers kunnen leren, delen en elkaar kunnen inspireren. Zo zorgt u ervoor dat uw team altijd up-to-date en optimaal geĆÆnformeerd is, terwijl tegelijkertijd een klantgerichte cultuur en awareness voor kwaliteit wordt aangewakkerd.

Goedemorgen met mevrouw Jansen..
Ontwerp zonder titel (24)
Zegt u het maar!
Pff eindelijk, ik stond al 16 minuten in de wacht..
Ontwerp zonder titel (24)
Tja, ik heb het ook gewoon druk he!

Neemt u uw klantcontact wel Ć©cht serieus?

65% van de mensen vindt slecht klantcontact reden om over te stappen naar de concurrent.

Houd grip op klantcontact

Wilt u grip krijgen op de klantbeleving?

Wij bespreken graag hoe wij u kunnen helpen.

Neem contact op