Terug naar de website

Trusted Quality Control

Met Trusted Quality Control doet TQIS - als onafhankelijke derde - een controle op de kwaliteit van uw klantcontact. Met onze Risk Based Quality Control methodiek bepalen wij op basis van data analyse het optimum tussen enerzijds een verantwoorde investering in kwaliteitscontrole en anderzijds op voldoende representatieve controlemethodieken. De focus ligt dan ook op een effectieve controle op kwaliteit en niet op het uitvoeren van zoveel mogelijk controles.

Zo controleren wij de kwaliteit van de (telefonische) verkoop van leveranciers.

Wij beoordelen opgenomen klantcontactgesprekken aan de hand van door u gestelde interne kwaliteitseisen alsmede de geldende wet- en regelgeving. De resultaten hiervan, al dan niet op medewerker niveau, worden in een vaste frequentie aan u teruggekoppeld, zodat u gerichte sturing kunt geven aan uw interne organisatie.

Daarnaast wij controleren ook de verkoop aan de deur, op straat of op evenementen. Dit kan real-time zijn tijdens het sluiten van een overeenkomst of met een kwaliteitscontrole achteraf, door de consument na te bellen en te vragen naar zijn ervaringen.

“TQIS biedt effectieve risk-based controles met een passend kwaliteitsregime voor ieder type organisatie, uitlegbaar naar toezichthouders en interne en externe stakeholders.”