Ga naar de inhoud

Waarom deze organisaties TQIS kiezen


Grip op kwaliteit
Onafhankelijk & deskundig
Betrokken & flexibel
DMCC Group 2

Groeien door vertrouwen

Burgers kunnen via verschillende kanalen met de overheid in contact treden en hebben verschillende behoeften. De overheid zet hierbij in op online communicatie en een datastrategie, maar ook de telefoon blijft van groot belang. Steeds vaker wordt er binnen overheidsinstanties gebruik gemaakt van een Klant Contact Centrer (KCC). Alle communicatie met de burgers loopt via dit KCC en zij zijn dus het visitekaartje van de organisatie.

Belangrijk is dat de communicatie met de burgers verloopt volgens de kwaliteitsstandaard die de organisatie stelt. Onze kwaliteitsdiensten helpen u bij de monitoring van het contact met de burgers, bieden u advies of ondersteuning bij kwaliteitsvraagstukken én we kunnen u ook helpen met het trainen en coachen van KCC medewerkers, gebaseerd op de uitkomsten uit kwaliteitsmonitoring. Zorg ervoor dat u de focus legt op kwaliteit om zo het kostbare vertrouwen van uw burgers te behouden.

Goedendag, ik wil graag een adreswijziging doorgeven.
Ontwerp zonder titel (24)
Goedemorgen, wat leuk een verhuizing! Waar gaat u naartoe verhuizen?
Helaas heb ik onlangs een herseninfarct gehad dus ik moet verhuizen.
Ontwerp zonder titel (24)
Oké, ik ga de wijziging doorvoeren!

Neemt u uw klantcontact wel écht serieus?

60% van de mensen bepaalt hoe tevreden ze zijn over uw organisatie op basis van de klantenservice.

Houd grip op klantcontact

Wilt u controles uitvoeren binnen de klantcontactprocessen?

Wij bespreken graag hoe wij u kunnen helpen.

Neem contact op