Ga naar de inhoud

Grip op kwaliteit

Met Trusted Quality Monitoring stellen wij samen met u de criteria voor een goed gesprek vast. Die criteria zijn een samenspel van ethiek, compliance en kwaliteit. Onze medewerkers hebben alle benodigde kennis om u hierin te begeleiden. Onze analisten beoordelen communicatie op alle facetten.

 

De resultaten worden real time teruggekoppeld in onze Quality Monitor, een online dashboard met overzichtelijke KPI’s.

Ronalda van Roekel
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Krijg inzicht in uw klantcontact

Bespreek de mogelijkheden met onze experts

Neem contact op

Trusted Quality Monitoring

Waar wordt naar gekeken?

Wij kijken bijvoorbeeld of:

 

  • De medewerker het contact vriendelijk en professioneel voert
  • De medewerker de boodschap ontvangt zonder te onderbreken
  • De medewerker het verzoek van de klant goed samenvat
  • De medewerker in staat is te luisteren en door te vragen
  • Er sprake is van een first time fix
  • De medewerker volledig antwoord zonder essentiële informatie weg te laten
  • De medewerker in staat is vragen ten aanzien van privacy adequaat te beantwoorden

 

Daarnaast kunnen wij ook kijken naar procedurele aspecten van burger service portalen. Bijvoorbeeld wacht- en responstijden, keuzemenu’s en een adequate opvolging van klantvragen die niet meteen beantwoord kunnen worden.

DMCC Group - Audits 8

Slager en het eigen vlees

Overheidsinstanties zoals een gemeente hebben vaak niet de kennis en expertise om zelf een kwaliteitsapparaat op te bouwen. De vraag is ook of dat wenselijk is. Het blijft moeilijk eigen collega’s objectief te beoordelen. Dat is toch een beetje de slager die zijn eigen vlees keurt, en die belangenverstrengeling wil je vermijden.

Bovendien vergt een robuuste kwaliteitscontrole veel expertise op het snijvlak van ethiek, compliance en kwaliteit. Dat heeft niet iedere organisatie in huis. TQIS wel. Wij beoordelen kwaliteit onafhankelijk. Onze medewerkers hebben alle benodigde kennis en met onze  zorgvuldig samengestelde standaard checklists kunt u snel aan de slag. Desgewenst verzorgen wij ook de regie en coördinatie. Onze dienstverlening ontzorgt en maakt slagvaardig. Zonder dat dit uw medewerkers teveel belast. En het zorgt voor transparantie en objectiviteit in overheidscommunicatie.

Goedendag, ik wil graag een adreswijziging doorgeven.
Ontwerp zonder titel (24)
Goedemorgen, wat leuk een verhuizing! Waar gaat u naartoe verhuizen?
Helaas heb ik onlangs een herseninfarct gehad dus ik moet verhuizen.
Ontwerp zonder titel (24)
Oké, ik ga de wijziging doorvoeren!

Neemt u uw klantcontact wel écht serieus?

60% van de mensen bepaalt hoe tevreden ze zijn over uw organisatie op basis van de klantenservice.

Houd grip op klantcontact

Wilt u grip krijgen op de kwaliteit van uw klantcontact?

Bespreek de mogelijkheden voor uw organisatie.

Neem contact op