Ga naar de inhoud

Klantcontact kwaliteit consultancy

Wilt u grip krijgen op de klantbeleving? Maar weet u niet zo goed hoe u effectieve beheersmaatregelen implementeert? Wij kunnen u adviseren op strategisch en tactisch niveau, bijvoorbeeld bij het opstellen en/of optimaliseren van uw dienstverleningsconcept. En bieden ondersteuning op operationeel niveau bijvoorbeeld bij de effectief implementeren van organisatiewijzigingen. Ons advies is deskundig, praktisch en eenvoudig toepasbaar. Ga voor de optimale klantbeleving!

 

Indien u advies of ondersteuning wilt bij Ć©Ć©n of enkele losstaande kwaliteitsvraagstukken dan is klantcontact kwaliteit consultancy de uitkomst voor u. Bent u echter op zoek naar wekelijkse of maandelijkse ondersteuning, dan is de remote kwaliteitsmanager meer geschikt voor u.

Ronalda van Roekel
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Krijg inzicht in uw klantcontact

Bespreek de mogelijkheden met onze experts

Neem contact op

Toelichting

Wat is klantcontact kwaliteit consultancy?

Kwaliteitsmanagement draagt bij aan het verbeteren van organisatorische processen en competenties van medewerkers. En zo aan de kwaliteit, betrouwbaarheid en efficiƫntie van de dienstverlening. En dat is belangrijk want de klantenservice bepaalt voor ruim 60% van de mensen hoe tevreden ze zijn over uw organisatie. Daarom is het zo belangrijk dat u inzicht krijgt in de kwaliteit van de communicatie met uw burgers, om zo een optimale klantbeleving te creƫren.

Wij kunnen u daarbij helpen.Ā  Onze specialisten helpen bij het opzetten en implementeren van een raamwerk op basis waarvan u uw klantcontact kwalitatief kan inrichten, monitoren en verbeteren.

DMCC Group - Consultancy

Wat doet een klantcontact kwaliteit consultant?

Wij helpen u om de klantreis te optimaliseren, wij geven advies en helpen bij implementatietrajecten om kwaliteit te borgen. Zo kunnen wij uw klantenservicemedewerkers trainen, coachen en monitoren. We kunnen uw kwaliteitsprotocol en compliance plan opstellen en implementeren.

Ons advies is deskundig, praktisch en eenvoudig toepasbaar. Altijd tegen een passend tarief. U kunt bij ons terecht voor alle vraagstukken op het snijvlak van klantcontact, compliance en kwaliteit.

DMCC Group - Consultancy

Voor welke organisaties is klantcontact kwaliteit consultancy interessant?

Onze kwaliteitsdiensten zijn interessant voor die organisaties met klantinteractie, ongeacht of dit nu plaatsvindt via de telefoon, e-mail, social media of face to face. Wij weten exact hoe processen behoren te zijn ingericht om bij te dragen aan kwaliteit bij interne klantenservices en verkoopafdelingen voor commerciƫle, ideƫle en overheidsorganisaties. Wij werken voor:

  • Overheid
  • Goede doelen
  • Retail
  • Telecom
  • Loterijen
  • Onderwijs
  • Media organisaties
  • Zakelijke dienstverlening

Wat is het verschil tussen een kwaliteit consultant en een remote kwaliteitsmanager?

Zowel de kwaliteit consultant als de remote kwaliteitsmanager kunnen u adviseren of ondersteunen bij uw kwaliteitsvraagstukken. Echter is kwaliteit consultancy interessant voor organisaties die advies of ondersteuning wensen bij Ć©Ć©n of enkele losstaande kwaiteitsvraagstukken. Indien u op zoek bent naar wekelijkse of maandelijkse ondersteuning, dan biedt de remote kwaliteitsmanager uitkomst voor u.

Goedemorgen met mevrouw Jansen..
Ontwerp zonder titel (24)
Zegt u het maar!
Pff eindelijk, ik stond al 16 minuten in de wacht..
Ontwerp zonder titel (24)
Tja, ik heb het ook gewoon druk he!

Neemt u uw klantcontact wel Ć©cht serieus?

65% van de mensen vindt slecht klantcontact reden om over te stappen naar de concurrent.

Houd grip op klantcontact

Wilt u grip krijgen op de klantbeleving?

Wij bespreken graag hoe wij u kunnen helpen.

Neem contact op