De resultaten
- test
- test
- test
Bekijk de resultaten ook in de infographic hieronder. Onze aanbevelingen op basis van de resultaten kunt u lezen in het beknopte rapport of vraag onder aan deze pagina het gehele onderzoeksrapport aan.
In 2022 hebben wij een onderzoek uitgevoerd gericht op inzicht verkrijgen in de wijze waarop de gemeentelijke KCC’s de kwaliteit in het klantcontact monitoren, teneinde grip te verkrijgen. In ons vervolgonderzoek brengen we in kaart welke uitdagingen gemeenten ervaren bij het bieden van betrouwbare dienstverlening.
… gemeenten hebben aan ons onderzoek meegedaan middels de enquête. Op deze pagina delen wij de resultaten met u en kunt u de beknopte versie van het rapport downloaden of de volledige versie aanvragen.
Meer weten
Het beknopte rapport is hier te downloaden, het volledige rapport kunt u onderaan op deze pagina aanvragen.
Download rapportIn dit onderzoek brengen wij in kaart welke uitdagingen gemeenten ervaren bij het bieden van betrouwbare dienstverlening op het Klant Contact Centrum (KCC) en hoe dit hun keuzes beïnvloed. Dit hebben wij gedaan middels een enquête die is opgesteld n.a.v. talrijke gesprekken met gemeenten over kwaliteit, o.a. tijdens het KCC congres op 13 oktober 2022.
Dit onderzoek is een vervolg op het in 2022 uitgevoerde landelijke onderzoek waarin wij in kaart hebben gebracht welke instrumenten gemeenten inzetten om de kwaliteit en betrouwbaarheid te borgen in het klantcontact. Doordat 1 op de 3 gemeenten hieraan heeft meegedaan, is een breed beeld ontstaan over de wijze waarop gemeenten kwaliteit borgen. Meer over dit onderzoek vindt u hier.
Bekijk de resultaten ook in de infographic hieronder. Onze aanbevelingen op basis van de resultaten kunt u lezen in het beknopte rapport of vraag onder aan deze pagina het gehele onderzoeksrapport aan.
test
Benieuwd naar het gehele rapport? Daarin gaan wij onder andere in op
Vul onderstaand formulier in en u ontvangt het gehele onderzoeksrapport binnen 24 uur in uw mail.
Heeft u naar aanleiding van het onderzoek nog vragen of opmerkingen? Neem gerust contact met ons op.
60% van de mensen bepaalt hoe tevreden ze zijn over uw organisatie op basis van de klantenservice.
Houd grip op klantcontactWij bespreken graag hoe wij u kunnen helpen.
Neem contact opVul onderstaande gegevens in en ontvang onze nieuwsbrief
Door u in te schrijven voor de DMCC Group nieuwsbrief geeft u ons toestemming om u maximaal twee keer per maand op de hoogte te houden van zowel onze dienstverlening als relevant nieuws. Wilt u dit toch niet meer? Dan kunt u zich gemakkelijk afmelden via de link die onderaan onze e-mails staat. Meer weten hierover? Raadpleeg dan ons privacy statement.