Ga naar de inhoud

Strategisch advies

Wilt u het vertrouwen van het publiek in uw overheidsorganisatie naar een hoger niveau tillen? Wij begrijpen dat dienstverlening binnen de publieke sector complex is, met unieke uitdagingen zoals het navigeren door culturele dynamieken en het bevorderen van samenwerking over afdelingen heen.

 

Ons strategisch advies richt zich op het versterken van uw organisatie vanuit de kern: door vanuit de invalshoek kwaliteit te inspireren, betrouwbaar handelen te bevorderen en zo het vertrouwen van het publiek te winnen. Ontdek hoe onze benadering uw dienstverlening niet alleen kan verbeteren maar ook beter kan positioneren binnen uw gehele organisatie. Want dienstverlening is meer dan procedures; het is hoe we onze gemeenschappelijke waarden in actie omzetten en iedereen erbij betrekken.

Ronalda van Roekel
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Krijg inzicht in uw klantcontact

Bespreek de mogelijkheden met onze experts

Neem contact op

Toelichting

Wat is ons strategisch advies precies?

Bij het leveren van strategisch advies aan overheidsorganisaties over kwaliteit in klantcontact, ligt onze focus op het creƫren van vertrouwen bij het publiek door betrouwbaar handelen. Dit houdt in dat wij inzicht verschaffen in de processen en communicatiestromen binnen uw organisatie, zodat u effectief grip kunt krijgen op de kwaliteit van de dienstverlening.

Ons advies beslaat alle niveaus binnen de organisatie, met specifieke aandacht voor hoe oog voor kwaliteit kan bijdragen aan een verbeterde publieke perceptie en vertrouwen. Vanuit deze invalshoek bieden we praktische richtlijnen en strategieƫn om te zorgen dat elke interactie met uw publiek de betrouwbaarheid en integriteit van uw organisatie weerspiegelt. Door onze creatieve aanpak, ons enthousiasme en brede ervaring in verschillende sectoren en bij organisaties van alle formaten kunt u rekenen op een betrokken partner met een pragmatische en concrete werkwijze.

DMCC Group 3

Hoe gaan wij te werk?

Onze aanpak biedt niet alleen voordelen voor uw publiek maar versterkt ook de interne cultuur en medewerkersbetrokkenheid binnen uw organisatie. Door iedereen te inspireren en te overtuigen van het belang van kwalitatieve dienstverlening, bevorderen we een werkomgeving waarin medewerkers zich gewaardeerd voelen en erkennen dat hun inspanningen direct bijdragen aan het opbouwen van vertrouwen bij het publiek. Dit leidt tot een meer gemotiveerd team, een sterkere organisatiecultuur en uiteindelijk tot hogere tevredenheid, zowel bij uw publiek als medewerkers.

Goedemorgen met mevrouw Jansen..
Ontwerp zonder titel (24)
Zegt u het maar!
Pff eindelijk, ik stond al 16 minuten in de wacht..
Ontwerp zonder titel (24)
Tja, ik heb het ook gewoon druk he!

Neemt u uw klantcontact wel Ć©cht serieus?

65% van de mensen vindt slecht klantcontact reden om over te stappen naar de concurrent.

Houd grip op klantcontact

Wilt u grip krijgen op de klantbeleving?

Wij bespreken graag hoe wij u kunnen helpen.

Neem contact op