Grip op outsourcing

Sales en customer care wordt veel uitbesteed maar aan wie vertrouwt u uw klanten toe?

In toenemende mate wordt het belangrijk dat u weet bij wat voor soort organisatie u sales en customer care belegd. Aan wie vertrouwt u uw klanten toe? Wat is de reputatie van deze organisatie? Wordt de klantreis versterkt of juist verzwakt door deze partner? Houd grip op outsourcing. Wij zijn onderdeel van de DMCC Group en overzien de hele markt van aanbieders van klantcontact diensten. Door middel van onze leveranciersaudits en screenings laten wij u exact zien bij wie u het contact met uw waardevolle klanten en prospects belegd, waar mogelijke verbeteringen liggen en waar u extra afspraken bij outsourcing over moet maken. Zo bieden wij structureel inzicht in outsourcing in klantcontact en customer care. Zo is TQIS de beheerder van het CIRE-register en hebben wij een beoordelingsconcept ontwikkeld voor leadgeneratie. Wilt u inzicht in outsourcing, wij kijken graag wat we voor u kunnen betekenen.

Screenings van verkooppartijen voor het CIRE-register

Wij zijn de beheerder van het CIRE-register in opdracht van de Stichting Integriteit en Transparantie Energieadvies (SITE). Het CIRE-register is een register waarin intermediaire wederverkopers van energiecontracten zich registreren. Intermediairs worden bij toetreding onderworpen aan een screening. Als  de intermediair zichtbaar, vindbaar en bereikbaar is, mag deze het CIRE-keurmerk voeren. TQIS zette het register op, beheert het register, voert de screenings uit, coördineert de klachtenafhandeling en verzorgt de marketing voor de organisatie. Zo houdt CIRE grip op outsourcing.

Beoordelingsconcept leadleveranciers

Organisaties zoeken altijd manieren om met potentiële klanten in contact te komen. Dit mag steeds vaker alleen met toestemming van de consument. Organisaties kunnen zelf vragen om toestemming, maar er zijn ook bedrijven die dit namens hen vragen in online enquêtes of winacties. Hoe controleert u  of deze toestemmingen kloppen?  Wij hebben een beoordelingsconcept ontwikkeld voor leadgeneratie concepten. De controle die is ingericht laat adverteerders zien hoe de consument om toestemming gevraagd is voor een telefonisch aanbod. De uitvoering is bij ons belegd, als onafhankelijke specialist beoordelen wij niet alleen, maar wij analyseren ook en helpen met eventuele verbeteringen.