Kwaliteitscontroles

Real time inzicht in uw klantcontact diensten

Een deskundige, vriendelijke en efficiënte klantinteractie. Dat is het doel van iedere organisatie en kunt u alleen bereiken door mee te luisteren, te leren en te handelen. Hiervoor bieden wij het instrumentarium. U krijgt een onafhankelijke beoordeling van de kwaliteit van uw klantcontact diensten in alle fases van de customer life cycle. Als u wilt zelfs op het niveau van de medewerker. Zo bent u in staat te sturen op alle facetten die de klantbeleving beïnvloeden om uiteindelijk een optimale klantbeleving te realiseren.

Uiteraard kunt u deze regie ook aan ons uitbesteden. Wij kunnen uw volledige kwaliteitscontrole overnemen. Voor iedere fase in de customer life cycle hebben wij passende diensten.  Sales assurance controleert de kwaliteit van uw verkoopgesprek. Customer Care assurance controleert het klantcontact in de volgende fases van de klantreis. Zo kunt u de klanttevredenheid meten en uiteindelijk bijsturen voor een optimale klantbeleving.