Gemeenten

Mystery shopping

Inzicht in kwaliteit met mystery shops over alle denkbare klantcontactkanalen

In ieder denkbaar klantcontactkanaal biedt TQIS mystery shopping aan. Met een nader af te stemmen frequentie bezoeken onze ervaren en deskundige mystery shoppers uw kanalen. Of dat nu fysieke plaatsen zijn zoals uw receptie, winkel, beurs en evenement of online, overal waar diensten worden verricht vanuit naam van onze opdrachtgever kunnen wij mystery shopping aanbieden. Zo leggen we bijvoorbeeld realistische casussen voor aan uw servicemedewerker, om zijn of haar hard én soft skills te beoordelen.

Mystery shopping is bij uitstek het middel om inzicht te krijgen in de kwaliteit van uw klantcontact. Voldoet het klantcontact aan de door u gestelde kwaliteitseisen? Onze mystery shoppers benaderen uw klantenservice via verschillende kanalen met gerichte vragen over uw producten of diensten, zoals garantie of retourbeleid. De resultaten worden real time teruggekoppeld in onze Quality Monitor.

De mystery shop inzetten bij uw organisatie? Vraag een gratis consult aan om de mogelijkheden te bespreken.

Wij werken o.a. voor:

Logo Sociale Banken Nederland
Logo Improvers
Logo NutSelect