Sales assurance

De optimale klantbeleving begint bij de verkoop

De verkoop is de start van een klantreis. Als uw klant binnenkomt met valse verwachtingen dan heeft dat onherroepelijk effect op die reis. Een goede verkoop is een optimale klantbeleving, met volledige informatie en respect voor consumenten- en privacyrechten. Wij controleren de kwaliteit van verkoopgesprekken met Trusted Quality Control of met mystery shops en kunnen de klanttevredenheid meten.

Trusted Quality Control

Met Trusted Quality Control stellen wij samen met u de criteria voor een goed gesprek vast. Die criteria zijn een samenspel van ethiek, compliance en kwaliteit. Onze medewerkers hebben alle benodigde kennis om u hierin te begeleiden. Of u maakt gebruik van een van onze gestandaardiseerde checklists. Onze analisten beoordelen uw klantgesprekken op alle facetten.  De resultaten worden real time teruggekoppeld in onze Quality Monitor.

Wij kijken bijvoorbeeld of:

  • Het oogmerk van een commercieel gesprek goed wordt aangeduid
  • De prijsopbouw en/of productsamenstelling juist en volledig wordt toegelicht
  • Er niet wordt misleid
  • Er wordt geïnformeerd over de mogelijkheden tot opzegging en herroeping
  • Vragen adequaat worden beantwoord

Mystery shops

Met mystery shopping worden onze analisten uw klant, per telefoon, in een ambulante verkooplocatie of aan de deur en beoordelen we of het verkoopgesprek voldoet aan de door u gestelde kwaliteitseisen. Onze medewerkers hebben alle benodigde kennis om u hierin te begeleiden. Of u maakt gebruik van een van onze gestandaardiseerde checklists. Onze analisten beoordelen uw klantgesprekken op alle facetten.  De resultaten worden real time teruggekoppeld in onze Quality Monitor.