Ga naar de inhoud

Remote klantcontact kwaliteitsmanager

Wilt u grip krijgen op de klantbeleving? Maar weet u niet zo goed hoe u effectieve beheersmaatregelen implementeert? Of heeft u niet de manskracht om te focussen op kwaliteit? Schakel dan onze remote kwaliteitsmanager in voor een vast aantal uur per week of per maand.

 

Wij kunnen u adviseren op strategisch en tactisch niveau of operationeel door uw verkoop- of klantenservicemedewerkers te trainen, coachen en monitoren. Ons advies is deskundig, praktisch en eenvoudig toepasbaar. Bent u niet op zoek naar vaste ondersteuning maar wilt u graag advies of ondersteuning bij één of enkele kwaliteitsvraagstukken? Dan is klantcontact kwaliteit consultancy de uitkomst voor u.

Ronalda van Roekel
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Krijg inzicht in uw klantcontact

Bespreek de mogelijkheden met onze experts

Neem contact op

Toelichting

Wat is een Remote Kwaliteitsmanager?

Kwaliteitsmanagement draagt bij aan het verbeteren van organisatorische processen en competenties van medewerkers. En zo aan de kwaliteit, betrouwbaarheid en efficiëntie van de dienstverlening. Maar niet iedere organisatie heeft een kwaliteitsmanager in dienst om volledig op kwaliteit te focussen. De remote kwaliteitsmanager kunt u voor een vast aantal uur per week of per maand inschakelen. Onze specialisten kunnen u helpen bij het opzetten en implementeren van een raamwerk op basis waarvan u uw klantcontact kwalitatief kan inrichten, controleren en verbeteren.

DMCC Group - Consultancy

Wat doet een remote klantcontact kwaliteitsmanager?

Een remote kwaliteitsmanager helpt u op vaste basis om de klantreis te optimaliseren, wij geven advies en helpen bij implementatietrajecten om kwaliteit te borgen. Zo kunnen wij bijvoorbeeld uw verkoop- of klantenservicemedewerkers trainen, coachen en monitoren. We kunnen uw kwaliteitsprotocol, social media beleid en compliance plan opstellen en implementeren.

DMCC Group - Consultancy

Voor welke organisaties is een remote kwaliteitsmanager interessant?

De remote kwaliteitsmanager is interessant voor organisaties die te maken hebben met klantcontact via ieder mogelijk kanaal en die extern een kwaliteitsmanager willen inschakelen. Onze collega’s gaan dan voor uw organisatie aan de slag, dit kunnen wij doen bij u op locatie of op afstand (remote). Samen met u kijken wij waar behoefte aan is binnen uw organisatie. U kunt de remote kwaliteitsmanager inhuren voor een vast aantal uren per week of per maand.

Wij werken voor: overheid, goede doelen, retail, telecom, loterijen, onderwijs, media organisaties & zakelijke dienstverlening.

Wat is het verschil tussen een kwaliteit consultant en een remote kwaliteitsmanager?

Zowel de kwaliteit consultant als de remote kwaliteitsmanager kunnen u adviseren of ondersteunen bij uw kwaliteitsvraagstukken. Echter is kwaliteit consultancy interessant voor organisaties die advies of ondersteuning wensen bij één of enkele losstaande kwaiteitsvraagstukken. Indien u op zoek bent naar wekelijkse of maandelijkse ondersteuning, dan biedt de remote kwaliteitsmanager uitkomst voor u.

Goedemorgen met mevrouw Jansen..
Ontwerp zonder titel (24)
Zegt u het maar!
Pff eindelijk, ik stond al 16 minuten in de wacht..
Ontwerp zonder titel (24)
Tja, ik heb het ook gewoon druk he!

Neemt u uw klantcontact wel écht serieus?

65% van de mensen vindt slecht klantcontact reden om over te stappen naar de concurrent.

Houd grip op klantcontact

Wilt u grip krijgen op de klantbeleving?

Wij bespreken graag hoe wij u kunnen helpen.

Neem contact op