Over ons

Als u zuinig bent op uw klant, zorgt u voor een optimale klantbeleving.

https://tqis.nl/wp-content/uploads/2021/10/scott-graham-5fNmWej4tAA-unsplash-scaled.jpg

Het begrijpen van de behoeften en verwachtingen van klanten is de kern van een succesvolle klantreis. Maar in een multimediale wereld is dat een moeilijke opgave. Onderzoek naar de klantbeleving achteraf levert niet snel genoeg inzicht om direct te kunnen sturen. TQIS biedt kwaliteitsdiensten in iedere fase van de customer life cycle: van verkoop en retentie tot customer care en klantenservice . U kunt real time meekijken en kort sturen op alle facetten die de klantbeleving beïnvloeden. Als u vandaag constateert dat uw medewerker niet in staat is vragen te beantwoorden, kunt u hem hierop trainen en heeft uw klant volgende week een betere ervaring.

https://tqis.nl/wp-content/uploads/2021/10/hannah-busing-Zyx1bK9mqmA-unsplash-scaled.jpg

Kwaliteit extern beleggen

Uw kwaliteitscontrole extern uitbesteden heeft veel voordelen. Het blijft moeilijk eigen collega’s objectief te beoordelen. Dat is toch een beetje de slager die zijn eigen vlees keurt. Bovendien vergt een robuuste kwaliteitscontrole veel expertise op het snijvlak van ethiek, compliance en kwaliteit. Dat heeft niet iedere organisatie in huis. TQIS wel. Wij beoordelen kwaliteit onafhankelijk. Onze medewerkers hebben alle benodigde kennis en met onze  zorgvuldig samengestelde standaard checklists kunt u snel aan de slag. Desgewenst verzorgen wij ook de regie en coördinatie. Wij zijn uw tweede paar ogen en bieden inzicht in de kwaliteit van al uw contacten in de TQIS Quality Monitor, ons real time kwaliteitsdashboard.

Samen met DMCC en Weetwatjezegt maken wij deel uit van de DMCC Group.

Ontmoet onze medewerkers:

Arjen van Eeuwen
Maurice Hartsinck