We handhaven de kernwaarden integriteit, vertrouwen, verantwoordelijkheid en uitmuntendheid in alle interacties met onze medewerkers, opdrachtgevers, partners en stakeholders.
Integriteit
What’s in a name? De I in TQIS staat voor Integrity. We creëren vertrouwen door ons te houden aan ethische principes in alles wat we doen. Integriteit in actie:
- We gedragen ons ethisch in de manier waarop we werken en met anderen omgaan.
- Afspraak is afspraak: wij houden ons aan ons woord.
- We zijn transparant en direct.
Vertrouwen
Vertrouwen staat centraal in onze dienstverlening. Alleen dan kan je de boodschap verbeteren, problemen adresseren en creëer je de ruimte om te leren. Zo bouwen we mee aan het vertrouwen van het publiek: of het nu gaat om een inwoner, klant of stakeholder. Vertrouwen in actie:
- We houden rekening met de impact van onze keuzes.
- We zijn transparant, eerlijk en direct.
Verantwoordelijkheid
We zijn toegewijd om betrouwbaar en resultaatgericht te zijn en tegelijkertijd verantwoordelijkheid te nemen voor onze acties. We maken gebruik van onze verantwoordelijkheid met empowerment. Verantwoordelijkheid in actie:
- We ondersteunen onze opdrachtgevers door betrouwbaar te zijn en deadlines te halen.
- We zijn betrokken en dragen constructief en proactief bij aan de doelstelling van onze klant.
Uitmuntendheid
We zijn gepassioneerd door levenslang leren en bieden het hoogste niveau van service bij alle inspanningen. Continue verbetering staat hierin centraal. Uitmuntendheid in actie:
- Bij TQIS werken we met de verbetering van de samenleving in het achterhoofd.
- We streven ernaar om uit te blinken in alles wat we doen.
- We ontwikkelen onze vaardigheden continu om onszelf te verbeteren.
- We communiceren duidelijk en proactief.
- We zetten de klant altijd op de eerste plaats.