Gemeenten

TQIS voor gemeenten

Werken aan een dienstbare overheid

Gemeenten hebben meer dan 200 hele verschillende producten en diensten die ze leveren. Van afval tot parkeren, van subsidies en uitkeringen tot vergunningenbeleid. Dat vergt veel van het Klant Contact Center. Gemeenten werken dagelijks aan het verbeteren van hun dienstverlening. Hiervoor zetten zij tal van instrumenten in, maar de werkwijzen zijn doorgaans verschillend. Vaak wordt achteraf onderzoek gedaan naar klantbeleving, maar dit gebeurt vrijwel niet real time. Terwijl hier de ruimte ligt voor de organisatie om te leren en tijdig te sturen. Dat is de toegevoegde waarde van TQIS.

Wij beoordelen kwaliteit onafhankelijk, onze medewerkers hebben alle benodigde kennis en met onze  zorgvuldig samengestelde standaard checklists kunt u snel resultaat boeken. Desgewenst verzorgen wij ook de regie en coördinatie. Onze dienstverlening ontzorgt en maakt slagvaardig.

Wij werken o.a. voor:

Logo Improvers
Logo NutSelect
Logo Sociale Banken Nederland