Zuinig op uw klanten

Als u zuinig bent op uw klant, zorgt u voor een optimale klantbeleving

Wist u dat de klantenservice voor ruim 60% van de mensen bepaalt hoe tevreden ze zijn over uw organisatie? Daarom is het zo belangrijk dat u inzicht krijgt in de kwaliteit van uw klantcontact, om zo een optimale klantbeleving te creëren. TQIS biedt kwaliteitsdiensten in iedere fase van de customer life cycle, van verkoop tot klantenservice. Zo heeft u real-time inzicht in uw klantgesprekken en dus meer invloed op de klantbeleving omdat u medewerkers direct aan kunt sturen.

Nieuwsgierig geworden naar aanleiding van de radiocampage? Bekijk de demo hieronder.

Wist u dat:

  • Slecht klantcontact voor ruim 60% van de mensen reden is om over te stappen naar de concurrent.
  • Consumenten bereid zijn om 16% meer te betalen voor een betere klantervaring.
  • Slecht klantcontact voor heel veel mensen zwaarder weegt dan een goed product?

Wilt u op uw gemak zelf de mogelijkheden bekijken?

Vraag nu een proefaccount aan

Het doel van iedere organisatie is deskundig, vriendelijk en efficiënt klantcontact. Dit kunt u bereiken door mee te luisteren, te leren en te handelen. Wij bieden hiervoor een instrumentarium, de kwaliteitscontroles. Voor iedere fase in de customer life cycle hebben wij passende diensten. Sales assurance controleert de kwaliteit van uw verkoopgesprek en Customer Care assurance controleert het klantcontact in de volgende fases van de klantreis. Wij rapporteren de bevindingen over de kwaliteit van al uw contacten in de TQIS Quality Monitor, ons real-time kwaliteitsdashboard.

Naast de kwaliteitscontroles kunt u ook bij ons terecht voor klachtenbeoordeling, consultancy en grip op outsourcing.

  • Klachtenbeoordeling: Bij push marketing en de verkoop van complexe producten en diensten is het een illusie om te denken dat er geen klachten zullen zijn. Dat is ook niet erg, de kwaliteit van uw klantreis wordt bepaald door de manier waarop u met deze klachten omgaat. Een juiste klachtenafhandeling zorgt voor tevreden klanten en positieve reviews, wij kunnen u hierbij helpen.
  • Consultancy: Wilt u grip krijgen op de klantbeleving maar weet u niet zo goed hoe u effectieve beheersmaatregelen implementeert? U kunt ons ook inschakelen voor consultancy. En wij kunnen uw verkoopmedewerkers of customer care center trainen, coachen en monitoren. We kunnen uw kwaliteitsprotocol, social media beleid en compliance plan opstellen en implementeren. Ons advies is deskundig, praktisch en eenvoudig toepasbaar.
  • Grip op outsourcing: Sales en customer care wordt veel uitbesteed maar aan wie vertrouwt u uw klanten toe? Wat is de reputatie van deze organisatie? Wordt de klantreis versterkt of juist verzwakt door deze partner. Wij kunnen u structureel inzicht bieden in outsourcing in klantcontact en customer care.