Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

/vol-dmcc-compliance-update-5-maart-a-s/ 2025-05-02T09:55:52+00:00 ca3b2fc8
Ga naar de inhoud
1 januari 2020 • Nieuws

Vol: DMCC compliance update 5 maart a.s

Wereldmuseum
5 maart a.s.is de eerste DMCC Compliance Update. In één middag word je door onze specialisten bijgepraat over nieuwe wet- en regelgeving. Hierbij leggen we natuurlijk uit wat er straks niet meer mag, maar we focussen vooral op hoe het dan wel kan.

Nieuwe regelgeving: e-privacy en de code telemarketing
Op korte en iets langere termijn worden er een aantal impactvolle nieuwe regels geïntroduceerd die van invloed zijn op de praktijk van marketing, fondsenwerving en klantcontact. Op tijd hierop inspelen is essentieel. Tijdens deze middag bepreken onze professionals de nieuwe Code telemarketing en de verwachting van de e-Privacy Verordening, met daarin aangescherpte regels voor cookies, e-mail en telemarketing. We geven antwoord op vragen als:

  • Mag een cookiewall wel of niet?
  • Hoe benader je prospects als telemarketing straks ook opt-in is?
  • Wat is een redelijke klantrelatietermijn voor mijn organisatie?
  • Wat is een goede opt-in bij leadwerving?
  • Moet de consument mij kunnen terugbellen als ik telemarketinggesprekken met een herkenbaar nummer voer? Moet ik dan ook het Bel-me-niet register aanbieden?​​

Regeren is vooruitzien
Met steeds meer restricties op opt-out werving is het een must om nu al te kijken naar de mogelijkheden van permission based marketing en leadwerving. Met toestemming mag je consumenten altijd benaderen, via alle kanalen. Hoe kom je nu aan goede toestemming? We verzamelden inspirerende cases die jou op weg helpen.

Onze bijeenkomst heeft het maximum aantal deelnemers bereikt. We informeren je natuurlijk wel over wat we bespreken. Houd de nieuwsbrief en website dus goed in de gaten.


Heeft u vragen naar aanleiding van dit artikel?

Neem dan contact met ons op.